raporty
Raport samooceny dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej – FIZJOTERAPIA – rok 2024
Raport samooceny (460 KB)
Załączniki
- Załącznik nr 1 – Rada Pracodawców (355 KB)
- Załącznik nr 2 – Publikacje i wystąpienia konferencyjne studentów (18 KB)
- Załącznik nr 3 – Wskaźniki dotyczące programu studiów (22 KB)
- Załącznik nr 4a – Program studiów (696 KB)
- Załącznik nr 4b – Plan studiów (79 KB)
- Załącznik nr 5 – Harmonogram zajęć w semestrze zimowym 2023/2024
- studia jednolite magisterskie stacjonarne – I rok (162 KB)
- studia jednolite magisterskie stacjonarne – II rok (230 KB)
- studia jednolite magisterskie stacjonarne – III rok (342 KB)
- studia jednolite magisterskie niestacjonarne – IV rok (90 KB)
- studia jednolite magisterskie stacjonarne – IV rok (188 KB)
- studia jednolite magisterskie niestacjonarne – V rok (73 KB)
- studia jednolite magisterskie stacjonarne – V rok (327 KB)
- Załącznik nr 6 – Wykaz tematów prac dyplomowych
- Załącznik nr 7 – Charakterystyka nauczycieli
- Załącznik nr 8a – Monitoring losów absolwentów po 6 miesiącach (233 KB)
- Załącznik nr 8b – Monitoring losów absolwentów po 3-4 latach (204 KB)
- Załącznik nr 9a – Analiza działań na rzecz studentów z niepełnosprawnościami w UMK Collegium Medicum 2023 (2,97 MB)
- Załącznik 9b. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami (211 KB)
- Załącznik nr 10 – Program Yufe Minor (28 KB)
- Załącznik nr 11 – Działania prospołeczne (18 KB)
- Załącznik nr 12 – Obsada zajęć (166 KB)
- Załącznik nr 13 – Charakterystyka wyposażenia sal dydaktycznych
- Centrum Symulacji Medycznych (21 KB)
- Katedra Fizjologii Wysiłku Fizycznego i Anatomii Funkcjonalnej (27 KB)
- Katedra Fizjoterapii (22 KB)
- Katedra Rehabilitacji (16 KB)
- Katedra Rehabilitacji Kardiologicznej i Promocji Zdrowia (14 KB)
- sale ogólnodostępne (152 KB)
- Załącznik nr 14 – Charakterystyka działań naprawczych podjętych przez uczelnię w celu usunięcia błędów i niezgodności wskazanych przez PKA w trakcie oceny programowej, która poprzedziła bieżącą ocenę (15 KB)
Raport samooceny dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej – ZDROWIE PUBLICZNE
Raport samooceny (4,08 MB)
Raport samooceny dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej – FIZJOTERAPIA
raport samooceny >> (2,12 MB)
Załączniki
- Załącznik nr 1 – Misja WNoZ >> (551 KB)
- Załącznik nr 2 – Rada Pracodawców >> (504 KB)
- Załącznik nr 3 – osiągnięcia naukowe studentów fizjoterapii od 2017 roku >> (510 KB)
- Załącznik nr 4 – plany i programy studiów
- nabór 2017/2018 – studia jednolite magisterskie
- plan studiów – studia niestacjonarne (75 KB)
- plan studiów – studia stacjonarne (64 KB)
- program studiów – cz. 1 – studia niestacjonarne (82 KB)
- program studiów – cz. 1 – studia stacjonarne (116 KB)
- program studiów – cz. 2 – studia niestacjonarne (114 KB)
- program studiów – cz. 2 – studia stacjonarne (116 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia niestacjonarne (306 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia stacjonarne (306 KB)
- nabór 2018/2019 – studia jednolite magisterskie
- plan studiów – studia niestacjonarne (67 KB)
- plan studiów – studia stacjonarne (67 KB)
- program studiów – studia niestacjonarne (81 KB)
- program studiów – studia stacjonarne (81 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia niestacjonarne (73 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia stacjonarne (73 KB)
- nabór 2019/2020 – studia jednolite magisterskie
- plan studiów – studia niestacjonarne (320 KB)
- plan studiów – studia stacjonarne (314 KB)
- program studiów – studia niestacjonarne (738 KB)
- program studiów – studia stacjonarne (738 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia niestacjonarne (538 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia stacjonarne (538 KB)
- nabór 2019/2020 – studia II stopnia
- plan studiów – studia niestacjonarne (176 KB)
- plan studiów – studia stacjonarne (176 KB)
- program studiów – studia niestacjonarne (766 KB)
- program studiów – studia stacjonarne (766 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia niestacjonarne (66 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia stacjonarne (66 KB)
- nabór 2020/2021 – studia jednolite magisterskie
- plan studiów – studia niestacjonarne (298 KB)
- plan studiów – studia stacjonarne (298 KB)
- program studiów – studia niestacjonarne (738 KB)
- program studiów – studia stacjonarne (740 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia niestacjonarne (538 KB)
- tabela spójności efektów uczenia – studia stacjonarne (538 KB)
- nabór 2017/2018 – studia jednolite magisterskie
- Załącznik nr 5 – rozkłady zajęć dydaktycznych
- studia jednolite magisterskie niestacjonarne – I rok (116 KB)
- studia jednolite magisterskie stacjonarne – I rok (104 KB)
- studia jednolite magisterskie niestacjonarne – II rok (144 KB)
- studia jednolite magisterskie stacjonarne – II rok (140 KB)
- studia jednolite magisterskie niestacjonarne – III rok (112 KB)
- studia jednolite magisterskie stacjonarne – III rok (126 KB)
- studia jednolite magisterskie niestacjonarne – IV rok (72 KB)
- studia jednolite magisterskie stacjonarne – IV rok (90 KB)
- studia II stopnia niestacjonarne – II rok (63 KB)
- studia II stopnia stacjonarne – II rok (74 KB)
- Załącznik nr 6 – informator dla studentów – nauczanie zdalne >> (311 KB)
- Załącznik nr 7 – informator dla nauczycieli – nauczanie zdalne >> (319 KB)
- Załącznik nr 8 – przewodnik po nauczaniu zdalnym >> (555 KB)
- Załącznik nr 9 – wykaz spotkań Władz Dziekańskich i Wydziałowego Zespołu ds. zdalnego nauczania >> (105 KB)
- Załącznik nr 10 – wykaz tematów prac dyplomowych >> (17 KB)
- Załącznik nr 11 – szkolenia >> (113 KB)
- Załącznik nr 12 – charakterystyka nauczycieli akademickich prowadzących kształcenie na kierunku fizjoterapia
- Załącznik nr 13 – dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami >> (211 KB)
- Załącznik nr 14 – uczestnictwo społeczności akademickiej w festiwalach nauki >> (136 KB)
- Załącznik nr 15 – zestawienie dotyczące ocenianego kierunku >> (1,15 MB)
- Załącznik nr 16 – sylabusy przedmiotów – są dostępne w systemie USOS
- Załącznik nr 17 – charakterystyka działań naprawczych podjętych przez Uczelnie w celu usunięcia błędów i niezgodności wskazanych przez PKA w trakcie oceny programowej, która poprzedziła bieżącą ocenę >> (234 KB)
Infrastruktura – materiał filmowy
- Infrastruktura ogólnouczelniana >>
- Infrastruktura – nauki podstawowe >>
- Infrastruktura – podstawy fizjoterapii >>
- Infrastruktura – zajęcia kliniczne >>
Dokumenty wewnętrzne
- Zarządzenie Nr 166 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 4 listopada 2019 r. Regulamin Pracy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (442 KB)
- Zarządzenie Nr 2 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 23 stycznia 2020 r. Regulamin wynagradzania pracowników Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (459 KB)
- Zarządzenie Nr 13 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 11 lutego 2016 r. w sprawie wewnętrznej polityki antymobbingowej w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (196 KB)
- Uchwała Nr 179 Senatu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 19 grudnia 2017 w sprawie wprowadzenia Zasad etyki pracowników Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (245 KB)
- Zarządzenie Nr 16 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 14 lutego 2020 r. w sprawie zasad prowadzenia i rozliczania zajęć dydaktycznych realizowanych przez nauczycieli akademickich na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (269 KB)
- Zarządzenie Nr 255 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 18 listopada 2020 r. w sprawie procedury oceny zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (358 KB)
- Uchwała Nr 45 Senatu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 24 października 2023 r. w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia i Organizacji Pracy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (439 KB)
- Uchwała nr 139 Senatu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 29 października 2019 r. w sprawie wytycznych dotyczących programów studiów na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (305 KB)
- Zarządzeniem Nr 164 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 8 listopada 2022 r. w sprawie powołania Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu do końca kadencji 2020-2024 (261 KB)
- Zarządzenie Nr 167 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 1 września 2020 r. w sprawie doskonalenia jakości kształcenia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (272 KB)
- Uchwała nr 5 Senatu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 5 lutego 2019 r. w sprawie dostosowania studiów do wymagań ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (309 KB)
- Zarządzenie Nr 201 Rektora UMK w Toruniu z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Komisji ds. Kształcenia Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kadencję 2020-2024 (349 KB)
- Zarządzenie Nr 212 Rektora UMK w Toruniu z dnia 24 października 2023 r. w sprawie procedury oceny zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (285 KB)
- Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 212 Rektora UMK z dnia 24 października 2023 r. (471 KB)
- Załącznik nr 3 do zarządzenia nr 212 Rektora UMK z dnia 24 października 2023 r. (309 KB)
- Zarządzenie Nr 204 Rektora UMK w Toruniu z dnia 31 grudnia 2019 r. w sprawie procedury hospitacji zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (261 KB)
- Zarządzenia Nr 226 Rektora UMK w Toruniu z dnia 15 października 2020 r. Toruniu (249 KB)
- Zarządzenia Nr 167 Rektora UMK w Toruniu z dnia 19 lipca 2021 r. Toruniu (251 KB)
- Zarządzenie Nr 205 Rektora UMK w Toruniu z dnia 31 grudnia 2019 r. w sprawie procedury monitorowania losów absolwentów studiów na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (292 KB)
- Zarządzenie Nr 235 Rektora UMK w Toruniu z dnia 27 października 2020 r. w sprawie procedury identyfikacji oczekiwań studentów oraz oceny poziomu ich spełnienia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (262 KB)
- Zarządzenie Nr 211 Rektora UMK w Toruniu z dnia 24 październik 2023 r. w sprawie procedury badania satysfakcji studentów i uczestników studiów podyplomowych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (279 KB)
- Zarządzenie Nr 265 Rektora UMK w Toruniu z dnia 14 grudnia 2020 r. w sprawie powołania zespołu ds. opracowania strategii współpracy Uniwersytetu z otoczeniem społeczno-gospodarczym (257 KB)
- Zarządzenie Nr 146 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 6 października 2022 r. Regulamin świadczeń dla studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (609 KB)
- Zarządzeniu Nr 234 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zakresu zadań pełnomocników Rektora (261 KB)
- Zarządzenie Nr 21o Rektora UMK w Toruniu z dnia 24 października 2023 r. w sprawie procedury badania satysfakcji pracowników na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu (356 KB)